måndag 28 februari 2011

Vardagslyx och idéer...

Med sportlov och få barn på fritids, ringde jag nyss till jobbet.                                                          
                                                                                        bild lånad från nätet
                                                                                          

Undrade om jag kunde få en ledig dag.
Det gick bra. Vilken lyx!! En hel dag som jag kan göra vad jag vill med..

Jag har massor av idéer i mitt huvud.
Nu ska jag bege mig till Järnhandeln i grannbyn.
Där hoppas jag att dom har skruvöglor, så att gardinerna kan sättas upp.
Även lite andra saker ska få följa med hem.

Ni får se senare vad jag har på gång.
Nu har jag inte tid att sitta här.
Upp och i väg!

Kramar 



5 kommentarer:

Stina sa...

Härligt med en ledig dag. Hoppas att du får en trevlig sådan.:-) Kram Stina

Ljusa Rum sa...

Oj vad härligt med en ledig dag! Passa på och njut! Dom är ju alldeles för få! Kram/Veronica
PS Vad fint du gjort med hästarna och de gamla kakburkarna i plåt som du lagt i en glasburk. Jag ska se om jag hittar några liknande. Det var så fint!

Husprojekt Drömhus sa...

oj vilken lyx, njut av dagen till fullo! Jag har en likadan dag jag , underbart!

Kramar
Tiina

Korkeksmumma sa...

Inte just nå avundsjuk
....speciellt när du ringer och frågar om jag ska med!
( Kärringapa=D )
Själv sitter man på jobbet och kisar för solen som vill få mig att må extra dåligt för att man jobbar ;)

Ha en riktigt skön dag, det är du värd!!

Kram J

Essay_writer sa...

beautifully done