söndag 27 februari 2011

Lilla gubben....

Jag älskar hästar!
Detta är en av mina mer lättskötta varianter.....





I dag är det trist väder, bara några minus och lite gråkallt.
Har varit inne och plockat på förmiddagen. Skönt.
Fått ganska många nya idéer på projekt här hemma.
Det är kul när inspirationen och orken kommer tillbaka

Snart ska vi fara till min pigga mormor som fyllde 89 år i torsdags.
Det blir "kaffi me duppa".
Tänk att få bo hemma på gården och ha minnet i behåll när man är så gammal.
Min mormor är en av mina idoler.

Ha en skön söndag på er.
Kramar


4 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Åh, vilken fin pålle. Jag är faktiskt på jakt efter en trähäst eller kanske två. De kan egentligen ha vilken färg de vill för jag har tänkt att jag ska måla dem själv.

Det är så kul med gamla människor. Min morfar blev 97 år och det var så kul att prata med honom. När de är så där gamla har de ju varit med om så otroligt mycket.
Hoppas det blev massor av god "duppa" hos din mormor :)


Ha en fin söndagkväll!
Kram Sofia

Vit dröm sa...

Hoppas du haft en mysig em hos din mormor.
Tunikan köpte jag på cubus och halsbandet är från Flash.
Ha en mysig kväll!
Kram Anna

where the forest end... sa...

Tror aldrig jag varit o kollat här inne förut?

Men ja, hästen ser verkligen lättskött ut, själv önskar jag mig ett par i den mer svårkötta varianten..

Nu ska jag klicka vidare här inne o se om jag hittar bilder på dina mer krävande kusar!

Essay_writer sa...

you have awesome collection