tisdag 4 mars 2008

Välkommen till Bruno & Mig!

Efter mycket velande och tvekande har jag nu skaffat mig en blogg!
Tack E för att du har peppat mig!

I dag har jag varit ute på en promenad med herr Hund i det vackra vårvädret.
Fåglarna sjunger och vattnet i bäckarna leker. Det känns som om kroppen tinar upp lite, när vi går där med solen i ryggen.

Har målat bröstlisterna till hallen i dag också. Alla dessa lister! Två av djuren är lite vitstrimmiga i pälsen, efter att nyfiket nosat och undersökt vad jag höll på med. Jag hoppas att J hinner sätta upp listerna och
kanske, kanske redan ikväll att jag kan börja flytta in byrån, hänga upp klädhängare och krokar, ta fram skostället och pynta lite :)

Kram

3 kommentarer:

Allis sa...

Välkommen in i Bloggvärlden!!!
Åh va fin bild du har tagit på framsidan och namnet är jätte bra.
Här har trimmats 2 ½ hund, den bruna saken var inte villig alls till att bli fin............
Ha det så bra!
Kramar från oss 5

n o r d i n g å r d e n sa...

Välkommen till bloggvärlden Bruno & Du : ) ! vilken vacker äggbild! Mari

Poppins sa...

Hittade hit för jag läste ditt inlägg hos Zaga och blev nyfiken. Kul med en ny blogg! Håller med Mari att äggbilden är jättevacker.