torsdag 28 juni 2012

Dansa Pausa

Idag skiner solen. Jag sitter på verandan och dricker en kopp kaffe och äter melon. Jag tar en paus från rensning av Ölandstok och plock med tvätt.



Ikväll  ska jag dansa. Då är det festival i lilla staden. 
Jag åker in till city och träffar fina "J", som dessutom är zumbainstruktör. Hon om någon kan konsten att skaka rumpa. Hoppas att hon lär mig några snygga moves.

Panetoz spelar och jag blir så glad av deras musik. Sommar och fest. De flesta har nog svårt att stå still när de hör  Dansa Pausa 


Nu ska jag dricka ur min kopp kaffe och sedan fortsätter kampen mot ogräset del II.
Vad ska du hitta på idag?


Ha en skön torsdag
Kramar


2 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Vad mysigt. Hoppas att ni får en fin kväll! :)

SV: Haha, tandkräm ... jag skrattade gott åt din historia hos mig eftersom jag gjort en liknande förväxling. Jag gjorde en stor plåt med pizza och trodde att jag kryddade rikligt med oregano i tomatsåsen ... det gjorde jag inte - det var dragon. Dragon är ingen god krydda på pizza kan jag meddela, det blev faktiskt helt oätligt :)

Kram Sofia

Vit dröm sa...

Härligt! Hoppas ni har haft en riktigt mysig kväll och att ni skakat rumpan ordentligt!! :)
Kram Anna