onsdag 29 oktober 2008

Hej mitt vinterland...

Kung Bore är på besök i Dalarna.

Världen är inbäddad i ett kallt, vitt och vackert snötäcke.
Det gnistrar i snön och allt blir så mycket ljusare.
Jag tycker mycket om det varma gula ljuset och de kalla blå skuggorna på vintern.


Tur att jag och pappa hann isolera runt fönstren och dörrarna i farstun i förrgår. Nu har vi ett elelement där, så det är varmt och skönt.

I går fyllde min älskade J år. I dag har vi kalas.


Han har fått många fina presenter, och otoligt vackra blommor....

Av min härliga svärmor med bloggen Hemma hos Zaga fick jag också en present. En jättefin dörrskylt. Tusen tack E!


Ute har vi gjort det mysigt för gästerna med dessa fina lyktor från House Doctor


Tre olika sittningar med kaffe och tårta gör att man lätt blir lite sockerstinn.

Ska nog snart göra som katten Bruno...


...ta i gen mig en liten stund!




Kram










4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilka fina presenter! Och håller med dig, älskar ljuset på vintern.. kram

Allis sa...

Tack för senast!! Nu laddar vi om inför nästa kalas. ;)
Vi hörs!!
Kram Eva-Lis

Gårdsromantik sa...

Åh vad han ser mysig ut Bruno - gör som han du.

Kram Maud

Nettan sa...

Vilka härliga snöbilder..längtar tills det ser ut så här!
Kram Nettan