onsdag 24 oktober 2012

Gardiner med horn

Nu märks det verkligen att vintern är på väg.
Mörkt på morgonen och is på bilrutan.
Men jag tycker att det är mysigt. Jag tänder ljus och vill börja pyssla inne igen, efter att sommarens och höstens alla "måsten" ute nästan är klara.

I vardagsrummet har jag fortfarande inga gardiner. De gamla passar inte med måtten i vårat nya hus. Men nu har jag äntligen hittat ett par jag vill ha. Slog till och beställde dessa från Jotex



Tror att det kommer att bli fint tillsammans med hornen jag har hängandes på väggen. Ska fråga bonden i byn om jag får ta en lång höhässja och använda som gardinstång. Jag är nog lite "efter" med djurtrenden som funnits ett tag. Men det blir nytt för mig.

Nu ska jag göra lite nytta.

Ta hand om er
Kramar

7 kommentarer:

Stina sa...

Jag har också beställt gardiner från Jotex.:-) Kram

Therese sa...

Blir säkert jättefint! Kram

Husprojekt Drömhus sa...

Hej,

Hoppas du haft en härlig jul & nyår!

Önskar dig en god fortsättning på det nya året!

Kram Tiina

Harry sa...

Jättefina gardiner!

Anonym sa...

Hello!
Someone in my Facebook group shared this site with us so I came
to look it over. I'm definitely loving the
information. I'm bookmarking and will be tweeting this to
my followers!
Wonderful blog and
brilliant style
and design.

my web blog; View my web page
My web site - Go to my website

Anonym sa...

Admiring the time and energy you put into your site and detailed information you present.
It's good
to come across a blog every once in a while that isn't
the same unwanted rehashed information. Fantastic
read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to
my Google account.

Check out my web blog ... Go to my website

حراج السيارات sa...



good job

حراج السيارات